HTML

Detoxikáló zenekar blökkje

Detoxikáló zenekar blogja...élményei

zenei szösszenet

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

air action (1) art (1) art rock café (1) bábolna (4) band (9) bányász klub (1) chris (1) club (1) crazy (1) crazy punk show (1) detox (10) detoxikáló (11) detoxikalo (3) freaky (2) györ (1) gyor (1) győr (1) happy (7) krisz (2) melodyc (1) nagyigmánd (2) noise (1) noname (3) nosex (1) pánikhangulat (1) party (2) pihent elme (4) punk (5) pyro (2) road stone (1) rock (5) show (6) siófok (1) ska (3) skate (4) supernem (1) tatu18 (5) tirpunk (2) titi (1) vészkijárat (2) zene (7) zenekar (5) Címkefelhő

Friss topikok

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

győr-red rocket-2009.11.20. - Detoxikáló-Szabad életérzés

2009.12.16. 17:42 Pyro-Lacko

naszóval...igencsak el vagyunk maradva a sztorizással...pedig jócskán lenne mit mesélni :D
huh---hogy is volt ez a nap?!?!? :D

szóval amire emléxem így elsőkézből (Pyro): tanfolyamra kellett menjek és úgy volt h a srácok összepakolnak-berámolnak a kocsikba...és én majd érkezem győrbe...na mivel én hamar végeztem ezért elértem a srácokat és bejöttek értem...így együtt GO győr -> 2 kocsival mentünk...ott voltunk (plakátot sehol a világon nem láttunk...N.C...) Joci elment a lyányokért éééés hát mivel a cucc nagyrésze ott volt repesve vártuk őt :P na meg a lyányokat :D gyors pakkolás...aztán kezdtük is a party-t. hát nem várt fogadtatásban volt részünk a hangulat nagyon SÜTI voooolt 8) sikongatás-kiabálás-éljenzés huhuhuúúú minden volt :D Tapsi-Tapsi :P nagyon teccett - köszönjük szépen a remek hangulatot :) Titi sajnos másnap ment nyelvvizsgázni ezért hamar le kellett lépnie és 1 korty alkoholt sem ivott... :/ de! a közönség nagyon bátorítóan reagált mikor bemondtam a mikrofonba a szomorú hírt h Titi-nk mit szenved össze :D azt a sikolyt hallottátok volna :D én spec a saját hangomat, sőt se Titi se Krisz hangját nem hallottam vissza, de még a mikrofonba mondott kis mondatot se hallottam... :D szóval nagyon köszi :) jólesett :) szóhoz alig jutottam az ujjongástól :D szóval a produkciónk elég jól sikerült :) később még a közönség soraiban is megismertek és a matricaosztás is jól sült el :D szal ABSZOLUT HAPPY :]  - gyors lepakk... Tirpunk bulija, nekem teccett...sokat mondjuk nem hallottam 1-2-3-4 számot mert barátnőztünk...BackStage-eltünk.... :D TATU18 szintén nagyon teccetős volt a party :) Krisszel csápoltunk is 1 jót...közbe Titi-t elbúcsúztattuk =( backstage-eltünk - pacsiztunk a SUPERNEM-ékkel - megcsodáltuk Szabi új tetkóját :D sörözés...wc-be véresorrú gyerek nézés (a pogo árny oldala :D) *** hmm mi volt még...Krisznek lenyúlták a dobverőjét - Ada-Dóri asszem a birtokosa :D - őőő, Andi-ban új világok nyíltak a Rákenroll felé :D - vicces volt a SUPERNEM 1 órás hangolása-egyeztetése a cuccokkal és a hangosítóval :D  ! a szendvics nagyon finom volt ! és a sör is jól fogyott :D - a hazaút viszonylag gyorsan lement :D most így kb ennyi :)

Köszönjük Győr :] <3

Szólj hozzá!

Címkék: zene rock győr happy band supernem detox detoxikáló gyor detoxikalo tatu18 tirpunk györ

A bejegyzés trackback címe:

https://detoxikalo.blog.hu/api/trackback/id/tr311602632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása