HTML

Detoxikáló zenekar blökkje

Detoxikáló zenekar blogja...élményei

zenei szösszenet

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

air action (1) art (1) art rock café (1) bábolna (4) band (9) bányász klub (1) chris (1) club (1) crazy (1) crazy punk show (1) detox (10) detoxikáló (11) detoxikalo (3) freaky (2) győr (1) györ (1) gyor (1) happy (7) krisz (2) melodyc (1) nagyigmánd (2) noise (1) noname (3) nosex (1) pánikhangulat (1) party (2) pihent elme (4) punk (5) pyro (2) road stone (1) rock (5) show (6) siófok (1) ska (3) skate (4) supernem (1) tatu18 (5) tirpunk (2) titi (1) vészkijárat (2) zene (7) zenekar (5) Címkefelhő

Friss topikok

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

2010.03.06. - Bábolna - NoName Club * Detoxikáló * Tirpunk * Vészkijárat * TATU18 *

2010.03.09. 21:37 Pyro-Lacko

nem is tudom miért ezt a címet adtam neki :D lehetne a bejegyzés címe mondjuk "szar van a levesben" :D bár nem illene rá :D de ami jó lenne pl h "tanulságok" vaaaagy mondjuk "márpedig vannak csodák" - erről épp félálomba gondolkoztam, annyira jutottam összefoglalva, h akárki, akármiyen rosszul is áll, akármiyen rosszul érzi magát, vagy éppen sehogy, Akkor is vannak csodák! attól függően, hogy KI Hogyan éli meg a dolgokat. a koncerten pl lehettem volna szomorú, kiborult, meg minden más negatív amit fel sem tudok sorolni...nem volt nagy érdeklődés,közönség...sajnos ez a mai helyzet...DE! mégsem könyvelhető csak úgy egyszerüen, hanyagul rádobva 1 jelzővel, h SZAR volt az egész...én legalábbis, de sztem még vannak 1páran :) akik pozitívan élték meg :) el is mesélem h én miért...:

találkoztam a barátaimmal akiket már rég nem láttam :) zenészpajtikkal is találkoztam :) és sok kis okos dolgot magambagyüjtöttem tőlük, meg történtekből is :) mindig lehet tanulni :) ezzel együtt sok kis jó élményt szereztem :) nem csak oyan pár órás-félnapos jóhangulatot, ami kb 1 ivászattal egyenlő és vége, nincstovább...oyanokra gondolok amik megmaradnak :)

* jópár emberkével dumáltam ami nagyon jólesett és így jobban megismertem őket, megismertük egymást :) ami tökjó dolog :D és jó érzés visszagondolni arra h mennyi jófej, igazi jó emberkével lehet megismerkedni ha valaki csak kimozdul és beszélget :) engem pl már jóideje érdekelnek ezek a kis emberkék a világban :) régóta szerettem volna már velük dumálgatni meg minden, egész nyugodtan fogható fel rajongásnak :) ott vannak a Tirpunk-os emberkék, a Vészkijárat-os skacok és nemutsó sorban a TATU18 -fiúk :)
lehet túltelítettem az élményküszöbömet, de akkor is jólesik :D megtudtam h 1 rocker emberke aki zenélget hányféle lehet :D lehet akár jogász vagy DEALER :D ez a Dealer szigorúan a Pókerre vonatkozik :D jópár vicces sztorit hallottam :) a póker asztal és az OSZTÓ szemszögéből, láttam VK Kriszt nagy izgalmában, hogy miyen mikor már nagyon várja h jácchasson és a gitár mögött ugráljon :D (az ugrást meg is mutatta a koncertek után a parkolóban :D nagyon ÜGYES srác, öröm volt látni h mennyire élvezi a játékot és lazán fogja fel :) sőőt még ami nagyon ZSIRÁF volt, h mennyire elő tudja adni magát JACK BLACK-ként a Tenacious D-ből és hogy eltudja jáccani+énekelni amit a filmben  :D köszi KRISZ egy élmény volt :D HERO vagy! :D  (beszúrtam ide a jelenetet a filmből h tudjátok miről beszélek :P  >>>  

...megtudtam h miért nem jó pl az Enerdzsibambi! - a fogrohasztó jelleme miatt :D köszi Karesz a javallatot :) meg azt is tőle h elverte valahol a gumilabdát amit adtam neki  O.O  [pápá bogyóka, pattogj csak tovább az Elíziumi mezőkön vagy a Valhallában :'( ]
jaaa, és többek között Karesz hatására kaptam erőt magamon és új ihletet, hogy folytassam a blogomat :D -iyen kegyes lebaszásban részesített,h ugyanmár lászlóka már unom azt a lufis játékot, írj már valami újat :D - nem gondoltam volna Karesz h olvasod az én kis baromságaimat :) de jólesett hallani, köszönöm :)

Mestivel is dumáltam :) és ami lenyűgözött h újra kaptam visszajelzést arról amit sokféleképp hívhatnak...Titok...hit...csoda. Mesti mondta h "nem baszogatásképp mondja, de mutatna 1-2 dolgot gitáron, zenébe amit úgy hiányol és jól hangzik, jóljöhet ha  van kedvem és ráérek ugorjunk össze" - hát én nagyon örültem neki :)  (most megpróbálom tömören, éreztetni h mit érzek iyenkor - átfogalmazva más nézőpontba. mindenkinek van oyan ember aki neki oyan SZTÁR kategória, akire felnéz, teccik neki, akár jellem, kinézet akármi miatt...kicsiknek-nagyoknak egyaránt, szal van akinek a SZTÁR az pl GreenDay, AC/DC, STING, Elton John, Elvis, Ganxta Zolee, Szinetár Dóra-Bereczki Zoli...Mozart, Presser Gábor, Pamela Anderson...vagy kicsiben kishazánkban fiatalok kedvencei, Alvin és mókusok, Grenma, Anti Fitness Club, Quimby, Kispál és a borz, 30y, Hiperkarma, Supernem, Pál utcai Fiúk...stb. szal iyen nevek emberkék...mindenkinek van iyen akivel szívesen találkozna és elbeszélgetne vele és Bnagy élmény lenne a veletöltött idő,felnéz rá meg minden. nos én fele ennyire nem tartanám a velük való találkozást-beszélgetést, mint anno mikor hallottam és találkoztam a TATU18-al, Vészkijárat-al, Tirpunk-al, Pihent Elmé-vel...és azon gondolkoztam h mekkora jófej emberek, és miyen jó lenne velük találkozni, haverkodni, ismerkedni. és lám az élet úgy hozta hogy ha nem is napról-napra de tartjuk valamiyen formában a kapcsolatot :) nekem ez iyen nagy élmény :) köszi Mesti :)

gitárokról dumáltunk meg így a zenéről és ami belemegy :D Tirpunk Jocc - Mesti - Titi - összehasonlítottunk pár gitárt ott septében :D  Tirpunk-Tim rocktanácsa :D h laza lééégy Titi :D köszi szépen :) jah, és megtudtuk h miyen jó hogy nem történt meg a macska szexuálás a nagymama szemeláttára, ugye Tim?! :D
jájj...eszembejutott még a sztori h miért látszik vastagabbnak a Tim egyik karja a másiknál és ájjjj iyen 1 csonttörő történetet, na meg Marci balesetét is hallva, az a következtetés h a Tirpunk fiúk megvannak átkozva a balesetekkel :D vigyázzatok magatokra srácok! kelletek a Ráckenroll asszonykájának! :)

élmény még a biliárdasztalon üldögélés :D VK-Krityó bohóckodását nézni :D biciklin tekert kb 10 métert :D jahm és tanulság+javallat egyben h ha színpadon járkáltok vigyázzatok hova léptek mert a kiálló szögek balesetveszélyesek!! :D továbbá...gitártanulósdi is volt ott miután lecsengett a koncert :D a 2 élvonalbeli bábolnai rock csajszi Viki+Zsófi társaságában :D bár mondhatnánk Rocksulinak is :D tanári oldalról VK-Krityó + DTXKÓ-Titi :D de ha jól emléxem én is beígértem gitártanítósdit :D ! az ugrálás nagyon jól megy Zsófi ! :D köszi lányok a bíztatást és a mindent :) jólesett :) és nagyon szépen köszi a pajtiknak, Jocinak a seggszállítmányozásért =)

hát most így ennyi jut eszembe :) remélem jó kis olvasnivaló lett belőle :D
ajánlva a barátoknak :) különösképpen T18 Karesznek :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katt a képekre :)

************************************************************

reakciók, levelek a bejegyzésre :)


*VK-Krityótól*

> Hali Mester!
>
> Aztapicsa micsoda éjszaka voooooooooooolt! Hazafelé > hawerhányás fehérvári mc drive és 6kor érkezés, Figyi pyro, > előbb rákerestem a blogodra mint hogy ezt idelinkelted > volna szóval olvastam, és kb sok helyen egyetértek amit oda > leírtál, kibaszott jó volt titeket is megismerni faszák > vagytok de ezt asszem megmondtam éjjel is, toljátok ezerrel > és ne oszoljatok fel! És folytasd a blogod mer jó!:)
>
> Azt is leszarom hányan voltak mer aki ott volt az nem > felejti el mitörtént folyó hónap 6-án bábolnán! > még találkozunk:) > minden jó nektek!
 

 *élvonalbeli bábolnai rockcsajszitól - Zsófitól*

Köszi drága! :)
Legalább az ugrálás már megy....a többin meg még dolgozunk!:) :) :)

pusz pusz

  KÉPEKÉRT KATT IDE :P

2010.03.06. bábolna - NoName club - Detoxikáló - Vészkijárat - Tirpunk - TATU18

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://detoxikalo.blog.hu/api/trackback/id/tr451826900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása